Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом 2018 року відділом діловодства та обліку звернень громадян - канцелярія Херсонського апеляційного суду розглянуто 19 звернень від громадян, юридичних осіб, державних органів, які не підлягають розгляду в процесуальному порядку, та розглядаються відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян». З них заяв – 14 (з них 7 заяв надійшло від одного заявника протягом дня), скарг – 5.
Основними умовами та причинами, що сприяли надходженню звернень громадян до суду є:
Відділ діловодства та обліку звернень громадян-канцелярія систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян.
Детальніше про надходження до Херсонського апеляційного суду звернень громадян у 2018 році в розділі «Показники діяльності» або за посиланням.