flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація про надходження до Херсонського апеляційного суду звернень громадян у 2018 році

29 січня 2019, 16:22

Протягом  2018 року відділом діловодства та обліку звернень громадян - канцелярія Херсонського апеляційного суду розглянуто 19 звернень від громадян, юридичних осіб, державних органів, які не підлягають розгляду в процесуальному порядку, та розглядаються відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян». З них заяв – 14 (з них 7 заяв надійшло від одного заявника протягом дня), скарг – 5.

Основними умовами та причинами, що сприяли надходженню звернень громадян до суду є:

  • порушення судами норм матеріального та процесуального права;
  • порушення процесуальних строків;
  • неналежна організація роботи суду;
  • упередженість, неетична поведінка судді;
  • несвоєчасне отримання копії рішення;
  • ненадання судом громадянину інформації;
  • скарги та заяви на дії працівників суду та ін.

Відділ діловодства та обліку звернень громадян-канцелярія систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян.

Детальніше про надходження до Херсонського апеляційного суду звернень громадян у 2018 році в розділі «Показники діяльності» або за посиланням.