Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом І півріччя 2019 року відділом діловодства та обліку звернень громадян - канцелярія Херсонського апеляційного суду розглянуто 19 звернень від громадян, юридичних осіб, державних органів, які не підлягають розгляду в процесуальному порядку, та розглядаються відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян». З них заяв – 17 (з них 10 заяв надійшло від одного заявника), скарг – 2.
Безпосередньо до суду надійшло звернень від:
Надходження значної частини звернень зумовлено юридичною необізнаністю громадян, зокрема: неможливістю розмежувати компетенції та повноваження державних органів та їхніх посадових осіб, незнанням своїх процесуальних прав.
У всіх випадках заявникам надано відповідні роз’яснення. У випадках виходу порушених питань за межі компетенції суду рекомендовано інші органи та установи, до яких слід звертатися.
Херсонським апеляційним судом вживаються необхідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.
Відділ діловодства та обліку звернень громадян-канцелярія систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян.
Детальніше про надходження до Херсонського апеляційного суду звернень громадян у І півріччі 2019 року в розділі «Показники діяльності» або за посиланням.