Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Нещодавно для працівників апаратів місцевих та апеляційних судів Одеським регіональним відділенням НШСУ було проведено семінар на тему: “Публічна комунікація: мовленнєвий вплив і взаємодія з відвідувачами суду”.
До онлайн-навчання за допомогою платформи “ZOOM” долучилися також працівники апарату Херсонського апеляційного суду: головні спеціалісти відділу діловодства та обліку звернень громадян-канцелярія Дар'я Дубнянська та Ганна Лесюта, судовий розпорядник Ольга Гончаренко та головний спеціаліст (із забезпечення зв'язків із ЗМІ) Легка Ірина.
Під час навчального заняття учасниками заходу разом із викладачем Наталією Кондратенко було опрацьовано низку важливих теоретичних та практичних питань взаємодії та спілкування з відвідувачами судових установ. Зокрема, були розкриті питання загальних засад мовленнєвої поведінки, спілкування в соціальних мережах як одного із виявів публічної комунікації; основних принципів комунікаційної взаємодії; кількості, якості та способів вираження інформації; формування та вибору стратегій і тактик спілкування; особливостей застосування ефективних прийомів комунікації та чимало інших цікавих питань.
Завдяки спільному обговоренню і вирішенню практичних завдань на прикладі поширених ситуацій під час спілкування учасники онлайн-навчання мали змогу збагатити знання та вдосконалити навички комунікації, що є дуже важливими та корисними у повсякденній професійній діяльності працівників судів.