flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анонімного анкетування щодо якості надання судових послуг в Херсонському апеляційному суді

13 січня 2020, 15:49

Протягом  трьох тижнів грудня 2019 року в  Херсонському апеляційному суді проводилося анонімне анкетування з метою з’ясування об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються апеляційним судом, та розробки ефективних  рекомендацій щодо поліпшення  умов для відвідування суду, а також підвищення рівня довіри громадян до судів.

За різними показниками роботи працівників суду відвідувачі надали такі відповіді.

Мета звернення до апеляційного суду

Подати документи

46,7%

Отримати інформацію про розгляд справи

26,7%

Ознайомитись з матеріалами справи

33,3%

Отримати копію рішення

46,7%

Участь у судовому засіданні

100%

 

Якість та оперативність надання судових послуг

 

Повністю задоволені наданою допомогою (якість, оперативність)

 

Не задоволені якістю/оперативністю надання послуг

 

Повнота отримання

інформації

 

95%

5%

Отримання зразків документів, реквізитів сплати с/з

 

100%

0

Очікування на спілкування з працівниками центру

 

100%

0

Доступність телефонної лінії

 

95%

5%


Компетентність та ввічливість працівників суду

 

Є компетентними/

доброзичливими

Не є компетентними/

доброзичливими

Компетентність

95%

5%

Ввічливість та поважне ставлення до відвідувачів

100%

0


Наявність будь-яких перешкод щодо отримання копії рішення суду

чи незручностей під час розгляду справи

 

Ні, немає жодних складнощів

Так, наявні складнощі

Наявність будь-яких перешкод з боку працівників апарату суду  щодо видачі чи отримання копії судового рішення

100%

0

Наявність будь-яких незручностей (технічних, облаштування місць для учасників процесу тощо)  під час розгляду справи

100%

0

 

Щодо дати та часу призначення судового засідання

у справі та строків розгляду

 

Так

Ні

Без відповіді

Чи було враховно думку щодо дати та часу призначення судового засідання у справі?

 

95%

5%

0

Чи були дотримані строки розгляду справи?

 

95%

0

1

 

 Наповненість інформаційних стендів, розміщених у суді на першому поверсі

Відмінно

70%

Добре

20%

Задовільно

10%

Незадовільно

0

 

Отже, як свідчить анонімне анкетування відвідувачів апеляційного суду, громадяни задоволені умовами перебування у суді, отримують повну та своєчасну інформацію та якісні судові послуги, відзначають дотримання строків розгляду справ, врахування судом думки учасників процесу при призначенні дати судового засідання, компетентність та доброзичливість працівників апарату суду.

Крім того, 95 % респондентів активно користуються веб-сайтом апеляційного суду, 65 % респондентів знають про сторінки апеляційного суду у соціальних мережах, зокрема, Фейсбуці, Інстаграмі та Твіттері, проте лише 25 % з них спостерігають за новинами Херсонського апеляційного суду в соціальних мережах, а 30 % учасників анкетування до цього часу не знали про сторінки апеляційного суду у соцмережах.

Також респонденти мали можливість висловити власні зауваження та пропозиції щодо організації роботи суду. Так, 75 % опитаних відвідувачів висловлюють вдячність та не мають зауважень,  25 % висловили нові пропозиції  щодо покращення організації окремих аспектів діяльності суду.

Ми вдячні за небайдужість та активну участь в анкетуванні, що дозволяє нам вдосконалити свою роботу, як це було, для прикладу, в минулому році, коли в Херсонському апеляційному суді за пропозиціями  відвідувачів було збільшено кількість кулерів з питною  водою та розміщено їх в інформаційному центрі та  біля залів судових засідань.

Тож висловлені пропозиції будуть розглянуті керівництвом суду та взяті до уваги.

Нагадаємо, що в інформаційному центрі апеляційного суду можна не тільки дізнатися про стан розгляду справ, дату та час призначеного судового засідання, результати розгляду апеляційної скарги, а й отримати копії судових рішень та іншу інформацію. Крім того, кожен відвідувач суду може скористатися послугою безкоштовної підзарядки мобільних телефонів та портативних пристроїв, а також підключитися до мережі інтернет за допомогою вільного WI-FI.

Крім того, достовірну та повну інформацію щодо стану розгляду справи, дати та часу призначеного судового засідання, можна дізнатися на офіційному сайті Судової влади України у розділі «Стан розгляду справ» , або, звернувшись до єдиного Контакт-центру судової влади України за телефоном 0-800-501-492 (безкоштовно по всій території України), або безпосередньо в Інформаційному центрі  Херсонського апеляційного суду або  за телефоном (0552) 31-60-50.

Отже, за результатами анонімного анкетування якості роботи Херсонського апеляційного суду у порівнянні з минулорічними показниками зберігається високий рівень задоволеності громадян роботою апеляційного суду.