flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування демонструють достатньо високий рівень задоволеності учасників судових проваджень якістю роботи Херсонського апеляційного суду

11 липня 2019, 14:43

10 липня 2019 року в Херсонському апеляційному суді відбулася презентація результатів опитування громадян-учасників судових проваджень за допомогою карток громадянського звітування (КГЗ), яке проводилося протягом 06-10 травня 2019 року волонтерами ГО «Запорізька правозахисна група» разом з представниками апеляційного суду в рамках реалізації проекту «Проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ) в Запорізькій та Херсонській областях» Програми USAID «Нове правосуддя».

                                                       

З’ясування думки відвідувачів суду, які мають власний досвід взаємодії із судовою установою є дуже важливим для визначення реального стану задоволеності відвідувачів судовими послугами, виявлення показників функціонування установи, які потребують уваги та вдосконалення, покращення умов для забезпечення доступу до правосуддя, зручності та комфортності перебування в суді.

За результатами проведеного дослідження оцінки якості роботи суду в 2019 році,  учасники судових проваджень позитивно оцінили організацію роботи Херсонського апеляційного суду за різними аспектами, серед яких розгляд справ, зручність та комфортність, старанність працівників апарату суду тощо.

За 5-бальною шкалою загальна оцінка якості роботи суду дорівнює 4,4, що вказує на достатній рівень задоволеності учасників судових проваджень якістю роботи суду.

Слід відзначити, що порівняно із результатами аналогічних досліджень, які проводилися в кінці 2016 року, показник задоволеності роботою апеляційного суду покращився з 3,9 до 4,4, що свідчить про врахування судом думки відвідувачів та проведення систематичної роботи над вдосконаленням різних аспектів забезпечення належного рівня доступу до правосуддя, вчасного та ефективного захисту прав людини, комфортних умов перебування у суді, підвищення кваліфікації працівників апарату суду тощо.

Колектив Херсонського апеляційного суду висловлює вдячність всім, хто долучився до опитування, та відзначає, що не зупинятиметься на досягнутих результатах, а продовжуватиме вдосконалювати ті показники роботи, які потребують додаткової уваги, задля забезпечення належного рівня та якості судово-адміністративних послуг.