Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом червня-липня 2021 року в Херсонському апеляційному суді проводилося анонімне анкетування з метою з’ясування об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються апеляційним судом, та розробки ефективних рекомендацій щодо поліпшення умов для відвідування суду, а також підвищення рівня довіри громадян до судів.
За різними показниками роботи працівників суду відвідувачі надали такі відповіді.
Отже, як свідчить анонімне анкетування відвідувачів апеляційного суду, громадяни задоволені умовами перебування у суді, отримують повну та своєчасну інформацію та якісні судові послуги, відзначають врахування судом думки учасників процесу при призначенні дати судового засідання, компетентність та доброзичливість працівників апарату суду.
Крім того, 86,4 % респондентів активно користуються веб-сайтом апеляційного суду, 64 % респондентів знають про сторінки апеляційного суду у соціальних мережах, зокрема, Фейсбуці, Інстаграмі та Твіттері, проте лише 41 % з них спостерігають за новинами Херсонського апеляційного суду в соціальних мережах, а 32 % учасників анкетування до цього часу не знали про сторінки апеляційного суду у соцмережах. Порівняно з результатами минулорічного опитування показник користувачів сторінками суду в мережі Інтернет значно зріс, що дуже тішить.
Також респонденти мали можливість висловити власні зауваження та пропозиції щодо організації роботи суду. Так, 81, 8% опитаних відвідувачів висловлюють вдячність та не мають зауважень, 18,2 % висловили нові пропозиції та побажання щодо покращення організації окремих аспектів діяльності суду.
Ми вдячні за небайдужість та активну участь в анкетуванні, що дозволяє нам вдосконалити свою роботу, а висловлені пропозиції будуть розглянуті керівництвом суду та взяті до уваги.
Нагадаємо, що в інформаційному центрі апеляційного суду можна не тільки дізнатися про стан розгляду справ, дату та час призначеного судового засідання, результати розгляду апеляційної скарги, а й отримати копії судових рішень та іншу інформацію. Крім того, кожен відвідувач суду може скористатися послугою безкоштовної підзарядки мобільних телефонів та портативних пристроїв, а також підключитися до мережі інтернет за допомогою вільного WI-FI.
Достовірну та повну інформацію щодо стану розгляду справи, дати та часу призначеного судового засідання, можна дізнатися на офіційному сайті Судової влади України у розділі «Стан розгляду справ» , або, звернувшись до єдиного Контакт-центру судової влади України за телефоном 0-800-501-492 (безкоштовно по всій території України), або безпосередньо в Інформаційному центрі Херсонського апеляційного суду або за телефоном (0552) 31-60-50.
Отже, за результатами анонімного анкетування якості роботи Херсонського апеляційного суду зберігається високий рівень задоволеності громадян роботою апеляційного суду.