flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду

 

     

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Херсонського апеляційного суду
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду


Розділ І. Загальні положення


1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації в Херсонському апеляційному суді (далі – Суд).

1.2. Визначення апеляційному суді понять:

1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Суду;

2) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Судом повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Суду;

3) запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, крім суб’єктів владних повноважень, об’єднання громадян без статусу юридичної особи;

4) звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;

5) суб’єкт владних повноважень – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

1.3. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі Закон).

1.4. Дія цього Положення не поширюється на інформацію із відправлення правосуддя, яка надається виключно відповідно до процесуальних законів, Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень».

1.5. Втручання у здійснення правосуддя, вплив на суд або суддів у будь-який спосіб, неповага до суду чи суддів, збирання, зберігання, використання і поширення інформації усно, письмово або в інший спосіб з метою завдання шкоди авторитету суддів, чи впливу на безсторонність суду, забороняються і тягне за собою відповідальність, установлену законом.

1.6. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Суду організовують і забезпечують керівник апарату Суду та керівники відповідних відділів апарату Суду в межах своєї компетенції.

 

Розділ ІІ. Забезпечення доступу до публічної інформації
про діяльність Суду


2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду забезпечується шляхом:

1) оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації;

2) розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Суду в мережі Інтернет;

3) розміщення публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Суду;

4) надання інформації за запитами на інформацію.

2.2. Інформація про діяльність Суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.

2.3. У випадку, якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді.

Публічна інформація надається в усній формі фізичним особам, юридичним особам, об’єднанням громадян керівником апарату або, за визначенням останнього, начальником відповідного структурного підрозділу Суду під час особистого прийому чи телефоном.

2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом.

Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.

2.5. Надання публічної інформації про діяльність Суду запитувачам інформації на їх запит, а також розміщення вказаної інформації на інформаційних стендах Суду забезпечується керівниками відповідних відділів апарату Суду в межах їх компетенції.

2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами та інформацію, є керівник апарату або, за його визначенням, керівники самостійних структурних підрозділів апарату Суду в межах своєї компетенції.

2.6. Розміщення публічної інформації на веб-сайті Суду та інформаційному стенді забезпечують керівники структурних підрозділів апарату Суду, у яких така інформація зберігається.


Розділ ІІІ. Надання публічної інформації про діяльність Суду

 

3.1. Оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації забезпечується відповідно до законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про друковані засоби масової інформації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про інформаційні агентства".

3.2. Головний спеціаліст з інформаційних технологій Суду забезпечує оприлюднення на веб-сайті Суду інформації, підготовленої керівниками відповідних відділів апарату Суду в межах їх компетенції з урахуванням вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".

3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Суду, зокрема, підлягають:

1) інформація про діяльність Суду:

– місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти;

– прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти голови Суду та його заступників, керівника апарату Суду та його заступника, а також керівників відділів апарату Суду;

– розклад роботи та графік прийому громадян;

– вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців;

2) правила внутрішнього трудового розпорядку Суду;

3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Суду;

4) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;

5) інформація про систему обліку, види інформації, що знаходяться у володінні Суду;

6) Інформація щодо закупівель;

7) звіти, в тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;

8) інші відомості про діяльність Суду, які належать до публічної інформації.

3.4. Рішення Суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень».

3.5. У приміщенні Суду на інформаційному стенді розміщується інформація:

1) про порядок роботи Суду, включаючи порядок прийому громадян, представників юридичних осіб, об’єднань громадян, з питань, пов’язаних з організацією діяльності Суду;

2) банківські реквізити для сплати судового збору;

3) порядок присутності на судовому засіданні, заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення Суду і зали судових засідань;

4) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Суду.

3.6. Порядок доступу осіб до приміщення Суду регулюється Правилами пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів затвердженими Наказом Державної судової адміністрації України, Міністерством внутрішніх справ України від 12 вересня 2005 року № 102/765 та Положенням про Державну установу «Служба судової охорони».

3.7. Запитувач має право звернутися до Суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Порядок складання та подання запитів на інформацію наведений у додатках 4, 6 до Положення.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в Інформаційному центрі Суду та на офіційному веб-сайті Суду (додатки 2, 3, 5 до Положення).

У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа відділу діловодства та обліку звернення громадян-канцелярії, обов'язково зазначивши в запиті своє прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

 

Розділ ІV. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію

 

4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються у відділі діловодства та обліку звернення громадян-канцелярії з урахуванням вимог цього Положення та Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

4.2. Запити на інформацію реєструються в автоматизованій системі документообігу Суду (АСДС).

4.3. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції, відділом діловодства та обліку звернення громадян-канцелярією виокремлюються запити на інформацію і невідкладно передаються до керівника апарату Суду чи його заступника, який своєю резолюцією призначає осіб, відповідальних за надання відповідей на запити.

Якщо запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Суду, відповідальними за надання відповіді на запит визначаються керівники відповідних відділів апарату Суду в межах їх компетенції. У такому випадку співвиконавці зобов’язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання Судом запиту надати відповідальному виконавцю відповідні документи.

4.4. Запит на інформацію з відповідною резолюцією керівника апарату Суду чи його заступника опрацьовується відділом діловодства та обліку звернення громадян-канцелярією Суду, після чого невідкладно передається виконавцям.

4.5. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, які надійшли до Суду електронною поштою, здійснюється уповноваженим працівником відділу діловодства та обліку звернення громадян-канцелярією в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії.

4.6. Відповідь на запит, що надійшов електронною поштою, надається на адресу, вказану запитувачем інформації, та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа).

Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються до відповідних відділів Суду відповідальних за надання відповіді на запити для зберігання згідно зі Зведеною номенклатурою справ Суду.

4.7. Відповідь на запит на інформацію має надаватись не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту Судом.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Такий запит має бути обґрунтованим.

4.8. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних керівник відповідного відділу Суду, відповідальний за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку він повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

4.9. У випадках, коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, керівник відповідного відділу Суду, відповідальний за надання інформації за таким запитом, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

4.10. У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.

4.11. Листування з питань доступу до публічної інформації зберігається в окремих справах згідно зі Зведеною номенклатурою справ Суду у відділі, працівник якого є відповідальним за надання відповіді на запит.


Розділ V. Порядок надання інформації про діяльність Суду

 

5.1. Відповідь на запит готується відповідальною особою та надається за підписом керівника апарату Суду у строки визначені Законом.

5.2. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.

5.3. У випадку якщо запитувана інформація про діяльність Суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акту, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом.

5.4. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації в Суді.

5.5. Суд відмовляє в задоволенні запиту в таких випадках:

1) якщо він не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до якої запит на інформацію має містити:

– ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

– загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

– підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Інформація на запит надається безкоштовно, крім випадків, коли задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок. В такому разі запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.

Розмір витрат на копіювання та друк копій документів та порядок відшкодування цих витрат визначається Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, які надаються запитувачам інформації.

Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.

Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.

У  відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту;

2) дату відмови;

3) мотивовану підставу відмови;

4) порядок оскарження відмови;

5) підпис.

5.6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені чинним законодавством  строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

3) причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" строк;

4) строк, у який буде задоволено запит;

5) підпис.

5.7. Рішення, дії чи бездіяльність відповідальних за надання інформації за запитом осіб можуть бути оскаржені до голови Суду або керівника апарату Суду.

Запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання Судом обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";

7) інші рішення, дії чи бездіяльність Суду, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

5.8. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:

     1) ненадання відповіді на запит;

     2) ненадання інформації на запит;

     3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;

     4) неоприлюднення  інформації відповідно до статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

     5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;

     6) несвоєчасне надання інформації;

     7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;

     8) нездійснення реєстрації документів;

     9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.

Посадові та службові особи не підлягають юридичній відповідальності, незважаючи на порушення своїх обов'язків, за розголошення інформації про правопорушення або  відомостей, що стосуються серйозної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю, якщо особа при цьому керувалася добрими намірами та мала обґрунтоване переконання,  що інформація є достовірною, а також містить докази правопорушення або стосується  істотної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю.

 

     

Додаток 1
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

 

ПЕРЕЛІК
відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації

 

  1. Не належать до публічної інформації:

– інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях і її відображення та документування не передбачено чинним законодавством;

– інформація, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами;

– внутрівідомча службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з діяльністю Суду, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;

– інформація, яка міститься в матеріалах судових справ.

  1. Публічною інформацією з обмеженим доступом у Суді є:

1) конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;

2) таємна інформація – інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю;

3) службова інформація – інформація, визначена відповідним наказом голови Суду.

 

   

 

Додаток 2
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

 

Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)

 

   

ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД 
вул. 295 Херсонської стрілецької дивізії, 1-А, м. Херсон, 73000

____________________________
(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)

що проживає за адресою:

___________________________

___________________________

   тел.(стац.):__________________;

   тел.(моб.):__________________;

   е-mail:______________________

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ


Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України       «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України          «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:

  1. ___________________________________________________________
  2. ___________________________________________________________
  3. ___________________________________________________________

Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою(на електронну пошту):

_______________________________________________________

 

Ознайомлений(а) з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок___________

(підпис)

«____» __________ 20__ р. _________ ________________

(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)

 

     

Додаток 3
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)

 

   

ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД 
вул. 295 Херсонської стрілецької дивізії, 1-А, м. Херсон, 73000

______________________________
(назва юридичної особи, об’єднання громадян)

___________________________
(адреса місця розташування)

___________________________

 тел.(стац.):__________________;

   тел.(моб.):__________________;

   е-mail:______________________



ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ


Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України       «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України                    «Про інформацію» просимо надати таку інформацію:

  1. ___________________________________________________________
  2. ___________________________________________________________
  3. ___________________________________________________________

Вiдповідь на iнформацiйний запит просимо направити за адресою:

_______________________________________________________

Ознайомлені з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок____________________

(підпис)

«____» __________ 20__ р. _________ ________________

(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)

 

     

Додаток 4
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

 

ПОРЯДОК

складання та подання запитів на інформацію

  1. 1. Запит на інформацію подається до Херсонського апеляційного суд (далі – Суд) фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі у відділ діловодства та обліку звернення громадян-канцелярію, під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, за допомогою телефонного або факсового засобів зв’язку.
  2. 2. Запит на інформацію подається у довільній формі.
  3. 3. Запит на інформацію повинен містити:
  1. 4. Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яка розміщується на веб-сайті Суду, або яку можна отримати у відповідального працівника відділу діловодства та обліку звернення громадян-канцелярії Суду в Інформаційному центрі.
  2. 5. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до Інформаційного центру Суду в межах робочого часу.
  3. 6. Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
  4. 7. Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа відділу діловодства та обліку звернення громадян-канцелярії, обов'язково зазначивши в запиті своє П.І.Б., контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
  5. 8. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа Суду, дата надходження та вхідний номеру запиту. Така копія повертається запитувачу.

 

   

 

Додаток 5
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17" жовтня 2018 року №46-ОД

 

Форма електронного запиту на отримання публічної інформації

Фізична особа                            Юридична особа чи об’єднання громадян

П.І.Б.

 
 

Організація, об’єднання

 
 

П.І.Б. представника запитувача, посада

 
   

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, до якого Ви б хотіли отримати доступ

 

або

Я б хотів отримати доступ до інформації про...(Загальний опис інформації)

 
 

Прошу надати відповідь

   Поштою            Факсом     Електронною поштою

 

Зворотня адреса (номер факсу, електронна пошта

 
 

Контактний Е-mail

 

Введіть цифри, зображені на малюнку

    562968

   

Дата запиту

 

 

 

Щоб стерти невірно введені дані, натисніть кнопку

 

 

 

Щоб передати запит, натисніть кнопку

 

 

     

Додаток 6
до Положення про порядок здійснення та забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Херсонського апеляційного суду,
затвердженого наказом
керівника апарату
Херсонського апеляційного суду 
від "17"жовтня 2018 року №46-ОД

ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення електронного запиту на інформацію

Текст електронного запиту повинен містити одне питання та не перевищувати 1 000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.

Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Електронний запит з неналежно заповненими або незаповненими полями у Херсонському апеляційному суді  не розглядається.

Скарги, порядок розгляду яких регулюється процесуальним законодавством, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1 000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені поштовим зв’язком або особисто подані до Херсонського апеляційного суду (73000, м. Херсон, вул. 295-Херсонської стрілецької дивізії, 1-а).

Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти, вказану запитувачем, у терміни, встановлені законодавством.